Dreams

Inspiratie

Fotografia de azi am numit-o acum cativa ani in cadrul unei expozitii colective „Fața frumoasă a disperării”. Ne aflam la finele unui cod portocaliu de viscol si inceputul unui cod de temperaturi scazute. Moralul meu era si el in pericol de a intra sub cod galben al dispozitiei. Sub influenta atator culori (frumoase de altfel) si coduri, camera foto era avida sa surprinda acele detalii de care va vorbeam aici. Si asa ajung la ceea ce vroiam sa va spun, ca inspiratia te poate gasi oriunde si oricand. Ca pentru a crea lucruri frumoase, uneori e nevoie de inspiratie dar si de deznadejde. Copacul din fotografie mi s-a parut plin de deznadejde in mijlocul acelui camp alb; mi se parea ca striga dupa ajutor. In acelasi timp, in acea lumina lichida a acelei ore am intrezarit si am incercat sa capturez acea doza de frumusete a momentului. Am vazut in aceasta suferinta insasi mijloacele de inspiratie si supravietuire. Intre timp, copacul a disparut de acolo. Am invatat ca deznadejdea e temporara iar acceptarea deznadejdii duce la vesnicie, ca inspiratia exista dar trebuie sa ne gaseasca la lucru.

Asadar, prieteni, va doresc ca in 2015 sa fiti gasiti de inspiratie in tot ceea ce intreprindeti, sa fiti pozitivi si sa faceti ca fiecare zi sa conteze. La multi ani inspirati!

Lasă un răspuns

