Viena

Vienna calling

Si iata ca am raspuns  pozitiv din nou chemarii Vienei. Am strans atatea amintiri de calitate aici, incat am ajuns sa o consider ca o resedinta de vara. Resedinta mea de vara de la Viena. Initial ma gandisem sa folosesc fotografiile pentru postari separate cu teme diferite. M-am razgandit. Impreuna, ele redau acel imparatesc melanj care defineste Viena: arhitectura, istorie, vitrine, spectacolul strazii, celebrul Sacher, Sissi, Franz, Mozart etc. Vechea dar in acelasi timp, noua Viena are atat de multe de oferit incat, cred ca cei care realizeaza ghidurile turistice ale Vienei sunt in fata unei provocari. Nu ca nu stiu ce sa scriu dar chiar e greu sa scrii despre Viena. Cel mai bine vorbesc fotografiile insele. Am vazut un memo pe Facebook care ar caracteriza foarte bine situatia:Daca vrei sa stii ce anume il face fericit pe cineva, uita-te la fotografiile lui. Astfel, va invit sa descoperiti ce ne face pe mine si pe cei dragi mie fericiti la Viena. Va mai urma si o viitoare parte a doua a acestei postari. Cum am spus, Viena este uimitor de bogata in chestii care ne fac fericiti.

Lasă un răspuns

