Leneveala

Lenevie

Si a trecut si Pastele! Eeehhhh…Ce-as mai lenevi acum, exact intr-un loc ca cel din fotografie.🙂 Sa aud marea cum fosneste, pescarusii cum tipa, chelnerul cum ma intreaba daca mai vreau ceva si sa citesc. Mmmm! Am obosit dupa aceste zile de sarbatoare. Nu va imaginati ca am facut ceva iesit din comun: ne-am mutat de la o masa la alta si ah, da, mi-am facut primul selfie cu Ruxa. Bine, selfie-ul asta nu m-a ostenit. Doar mancatul; de pofta, de politete, de rusine chiar si de foame am mancat in aceste zile. Asa ca acum simt nevoia de relaxare. Voi? Stiu sigur ca si voi v-ati retrage intr-un loc. Care ar fi acela?

 

Lasă un răspuns

