Alb negru

Beginning

 

Datorez acest inceput timid fiicei mele. Ea m-a incurajat sa imi expun aici parte din pasiunea mea: fotografia. Sigur, nu am pretentia ca fac arta. Ma mentin in limitele a ceea ce inseamna pasiune. Pasiunea de a surprinde franturi din ceea ce vad si simt, din ceea ce viata, lumea ne ofera: culori, forme, lumina etc. Fiica mea, Ruxa, mi-a spus ca daca nu public parte din „portofoliul” meu, fotografiez degeaba. Asa ca…la drum.

Am aceasta adresa de wordpress de mult timp, mi-am propus acum ca o sa postez periodic ceva, o fotografie, o fereastra spre lumea la care visam, o fereastra deschisa catre momente „inghetate” in fotografie.

O sa incep cu o fotografie alb-negru. Am inscris-o in concursul organizat de site-ul Nikonisti, se cauta fotografia lunii februarie pentru calendarul NIKON 2015. Am plecat de acasa spre locul de intalnire cu colegii de servici (trebuia sa mergem la Bucuresti la o sedinta) cu vreo 15 minute mai devreme de ora intalnirii, special pentru a profita de conditiile oferite de vreme. Nu a fost greu sa gasesc puncte de interes pentru obiectivul camerei mele. Fotografia alb-negru nu este pe lista prioritatilor mele. Poate ca ar trebui sa intensific exercitiul pentru o astfel de exprimare. Oricum, sunt multumit de fotografie si pana acum am 40 de voturi. Uitandu-ma la concurenta, sunt bine.

Urati-mi noroc si doar daca va place, spuneti mai departe!

3 thoughts on “Beginning

  1. Pingback: Concurs | Bogdan Musat Blog

Lasă un răspuns

